onsdag 16. mai 2012


Riktig god morgen til dere :))

Tenkte eg kunne vise litt av hagen etter at grusgangen er kommet på plass. Eg har kantet overgangen mellom stien og blomsterbedene med rullestein og dråpeskifer. 

Gler meg til å se det hele med forhåpentligvis store og frodige planter etterhvert ;) Gjødsel har de fått og meir mold skal fylles i bedene.



 Den hvite pelargoniaen eg no har stående på kjøkkenet fikk seg et par dager utendørs for ei uke siden da var faktisk været ikke så aller verst. Så lenge det varte... Fniis
 Har jo tenkt å gi den gamle tønna selskap av andre krukker og kar med sommerblomster etterhvert. Håper det blir ganske så snart forresten, for eg kjenner behovet for sol og varme øker veldig på no altså. :) 

 Dette lille hagehuset vårt har vi ikke fått innredd som tenkt enda. Planen er å bruke det som ei lita koselig utestue med jernseng og landlig og litt shabby innredd.. gler meg til å ta fatt på det prosjektet.


På Flickr. har eg lagt inn noen hage/blomster bilder fra i fjor og du må gjerne ta en kikk på det her:

Ønsker en herlig dag til alle!

Catharina

4 kommentarer:

Monica fra Koseleg sa...

Ser jo bare så lekkert ut! Nydelig både i form og farge- vi har nok litt samme smak!- Hagestue ja...høres deilig ut!! Skal sjekke ut linken din senere i dag- gleder meg!
Ønsker deg en strålende dag!
Mvh Monica

shabby chic og lavendel sa...

Tusen takk for din hyggelige kommentar Monica <3 :))

Unknown sa...

Hey Catharina,
thank you for visiting my blog! I´m happy about your comment♥ :O)
I like your gardenproject. It looks very nice! Wish you sun and a happy weekend!
Greetings,
Tini♥

Monica fra Koseleg sa...

Hei igjen!
Nå har jeg koset meg med bildeserien din innimellom baking, borddekking osv. Noen nydelige "blomsterportretter" du har der og flotte stemningsbilder fra hagen! Takk for titten!
Ønsker deg en fin 17 mai- feiring i morgen!
Mvh Monica