tirsdag 6. april 2010

 Da var det kvardag igjen og barna er på skulen. Været idag er ikke så flott som i går men det går fint an å være ute likevel, sjølv om det er litt vind. Noe eg selvfølgelig har vært :)  Ute rydder eg fremdeles i beddene og lar tankene vandre... Det spekuleres da i videreutvikling av hagen. Eg er tilhenger av forskjellige rom i hagen, der en ikke ser heile hagen med en gang. Og gangstier, kriker og kroker med en stol eller en benk stående som en kan gjemme seg bort i for en liten stund og berre nyte omgivelsene på herlige vår og sommerdager. Vi har lite gjerder i hagen vår ( ennå) sjølv om eg synes at kvite gjerder er aldeles nydelige. Vi bor oppe på en hau og har til tider sterk vind som tar. Så av redsel for at vinden skal ta heile gjerdet har vi valgt hekk i stedet.  Men vi har da litt gjerder i hagen som vi bruker som romdeler. Bildet under er ikkje fra min hage desverre.

Kan heller ikke huske hvor eg fann dette bildet , men så nyyydelig!! dei lysrosa rosene ilag med det kvite stakittgjerdet er berre såå fint ... Sukk!

 Synes også det er så koselig med slike små hus i hagen. Vi har et ifra før, men ønsker et lite til nederst i hjørnet av hagen. Så her spekuleres det som bare det!



Kanskje det blir noe slikt som dette?  Kan nesten drømme meg bort i dette bildet eg...
Som eg trur er fra Chelsea flower show.

Snirklete gangstier er jo også berre sååå fint!
Men no må eg slutte å drømme og heller begynne å tenke litt middag til barna mine kommer heim ...
Ønsker alle en flott tirsdag  :)

Catharina

2 kommentarer:

fru Sandeggen sa...

Hei Catharina!
Takk for koselig kommentar i bloggen min :)
Alltid hyggelig med nye "bekjentskaper" ute i blogglandia. Og av musikk i blogger er din den fineste jag har kommet over hittil ;)

Hilsen Hilde

Tonerose sa...

Så utrolig vakker blogg du har!! Skjønner ikke helt hva jeg har drivi med jeg,som ikke har klart å komme innom her. Hjertelig takk for hyggelig kommentar! :0) siden din er så nydelig-helt himmelsk! Gleder meg til å bruke litt tid het inne,og fortrinnsvis ikke fra mobilen sånn som nå. Gleder meg,så masse vakre bilder og herlig romantisk hagestil!!

VAKKERT!

Ønsker deg en herlig dag!