onsdag 2. juni 2010


No i den siste uka har eg flytta maaange planter fra en del av hagen som ligg på en ganske så stor haug.

 Den skal skytes bort  for å gi plass til en ny og større garasje. Alle plantene blei lagt til sides i påvente på ny tildelt plass. Plen hadde vi mye av før, men den blir berre mindre og mindre for kvart år. Og blomsterbedene blir da fleir og fleir, i tillegg til gangstier som fylles med smågrus.


 For å få plass til disse plantene mine måtte eg legge om deler av hagen som ligg mot vest. Er enda ikke ferdig, men har planen klar og er kommt godt i gang.


Og når været er så bra er det ingenting som er bedre enn å være ute og gjere akkurat det eg liker best på denne tida av året. Styre, stelle og kose meg i hagen :)


Da eg hadde runda mi i hagen med kameraet mitt la eg merke til disse to som liksom klamrer seg til stakittet mot solnedgangen i vest. Deres blomstring er så godt som over for i år. ..

Som bildet over avslører er eg no en lykkelig eier av et lite epletre. Og eg har fullstendig forelska meg i dei nydelige rosa knoppene og dei kvite blomstrane med den nydelige duften. Mmmmm..... Så Herlig...
Som du og ser har eg forsøkt meg på avstøyping av blad. Det blei ikkje så værst, Men eg fikk luftbobler i omtrent alle eg støypte. Enda eg trudde eg hadde trykt sementen skikkelig til overalt. Om du veit ka eg kan gjere for å unngå det ,blir eg glad for tips!



Marsfiol..



En annen av mine planter eg ikkje kjem på navnet på.


En dag eg og minstejenta mi på 6 år var på gartneri fann ho denne som ho hadde så lyst på. Dermed var det gjort. Ho fikk den heim , fann en plass til den i et bed og planta den sjølv. :O)


Lewisia..


Søte Løyntnantshjerter...

 Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinne, sol bare sol..... 
Catharina :)

Ingen kommentarer: