onsdag 15. august 2012

Heisann alle kjære følgere og bloggevenner.

 Etter å ha vært totalt fraværende fra blogging nå et par mnd. ca. var det vel på tide med et aldri så lite innlegg herfra. Om ikke annet så for å vise frem Rosene som blomstrer så fint nå. :)  
 Og myggnettet, ja det henger nå fremdeles florlett og fint under plommetreet som bærer veldig mye frukt også i år. 




To epler var alt som kom på det lille epletreet vårt i år... Så spørs det da hvem som kommer til å stikke av med dei... ;)



I sommer har eg og jentene vært på tur til lofoten og besøkt kjære familiemedlemmer der, og da ble det jo tatt noen bilder som eg tenkte eg skulle ha et innlegg om. Ellers så får eg bare håpe at lysten til å blogge vil ta seg kraftig opp igjen snart, for bank i bordet! eg har virkelig savnet dere alle. 

Ha en fantastisk flott kveld.
Mange gode klemmer 
Catharina




5 kommentarer:

Parkvegens Hageglede sa...

Koselig å se deg igjen... med vakre bilder som alltid. Nydelig rosafarge på den rosen. Ritausma... eller?

shabby chic og lavendel sa...

Takk ;) Ja eg skal ikke legge skjul på at det der er yndlingsrosa mi <3 Men eg husker ikke hva den heter... Noen tipset meg om at det muligens kunne være Maidens blush.:)

Marit sa...

Så vakre roser du har!

shabby chic og lavendel sa...

Takk for det Marit. Eg er veldig glad i disse rosene her :)

ZielonaMila sa...

Beautiful garden, fantastic flowers. I am greeting