lørdag 29. desember 2012

Blomstrende svibler...

Heisann :)
 Nå blomstrer sviblene mine i stua og dufter som vanlig nydelig.
Legger ikke skjul på at eg får et snev av vårfølelse av å se på de skjønne blomstene her... ;)
 
 
 
Fikk tatt noen bilder i dagslys idag av de nyinnkjøpte " antikke " hestene mine...


 
 - og treet igjen ;)
 


Jo, eg er glad i rosa... men eg hadde vel aldri trudd eg kom til å skaffe meg rosa juletrepynt.
Det er ikke en farge eg forbinder med jula akkurat, men de var så fine og passet så godt til treet så da blei det til at eg kjøpte dei og.  
 
 
 Sist i dagens innlegg vil eg ønske nye følgere av bloggen varmt velkommen :)
 
Ønsker en finfin kveld til alle!
Klem Catharina
 
 


2 kommentarer:

fru. Lærum sa...

nydelig ting du har fått kjøpt deg....skal dra på salg og titte også :-)
jeg har en svibel igjen og den dufter helt fantastisk!

klem tone

camilla sa...

Hei kjære deg:)Alltid koselig å variere julepynten litt:)Kjempefint med rosa:)
Ville bare ønske deg og dine godt nyttår!:)
Gleder meg til å følge deg videre neste år:)Mange gode klemmer fra camilla:)