søndag 25. juli 2010

La vie en Rose...

Ventetiden er endelig over,og nå er det berre å nyte dei små skjønne knoppane, dei åpne fyldige blomstene og luktene. Mmmmm... Herlig! Denne rosa har eg virkelig venta på!


Med sin lys, lys rosa farge og grå grønne blad er den utrulig flott mot det slitte kvite stakittet. (som for lengst skulle fått et strøk maling. Men eg lika så godt den slitte shabby stilen så det blir nok heller ikkje malt i år...)





Denne rosa ilag med Lavendel må berre bli suksess!!


Denne er virkelig stor og flott i år, og til neste år skal eg skaffe mange fleire lavendel. En meir anvendelig og herlig plante skal en vel leite lenge etter. ..


Under har eg tatt bilde av clematisen som mi yngste datter absolutt ville eg skulle kjøpe. Eg var veldig skeptisk , for på bildet var fargen på denne temmelig intens rosa. Men det viser seg no at bildene lyver. Det er denne et tydelig eksempel på. Det var jo et røverkjøp! absolutt ingen anger!!
Passer perfekt i en Romantisk hage...  :)




Et lite vers til sist:

"Livet er ikke berre en lek
Det er også en dans på
  Roser"

Ønsker deg en riktig fin kveld :)
Klem Catharina

Ingen kommentarer: