lørdag 21. august 2010

Min løkbestilling er sendt :)

Er det noe eg har altfor lite av i hagen er det tulipaner og liljer. Så nå er det sendt ei bestilling til zimtrade.no .

Bildene er dessverre ganske uklare, men dette skal  visst være en vinterherdig gladiolius som eg har lyst til å forsøke. :)


Og denne orientalske liljen med navnet " Brasilia "er også bestillt.

-purple prince ...



Denne lysrosa Liljen " Rodeo" ..


En dobbel og vakker tulipan med navnet " blue Diamond " ...


Disse lysrosa enkle tulipanene som heter " Ester " Er også bestillt.


og til slutt i denne bestillingen denne doble tulipanen som eg var litt usikker på om eg egentlig ønsket. Men den skal få en sjangs ;O) Navnet er Tulipan " Melrose "
Er det noken som veit andre nettsteder der stauder og løker kan bestilles håper eg på tips fra deg :)
Klem ,
Catharina

Ingen kommentarer: