mandag 2. januar 2012

Hei på dere mine kjære bloggevenner, og riktig godt nyttår til dere alle!
 Riktig godt nyttår ønsker eg også dere som har lagt dere til som følgere her i løpet av jula. :)




 Sjølv om eg ikkje har hatt innlegg på ei stund, har eg likevel fått koselige julehilsener og nyttårshilsener fra noen av dere og Tusen tusen takk for det!! Det varmer og blir satt kjempestor pris på! 

Denne jula har nok for flere av dere vært preget av uværet som rammet oss første juledag. At det blåste temmelig heftig skal være både sikkert og visst, men vi kom utrulig nok fra det med noen biter knust takstein, knekte gjerder og nedrevet klatrestativ til min flotte bergklematis. Men i det store og heile kan eg jo ikkje klage over slikt som blir for småtteri å rekne i forhold til hvor hardt rammet mange andre har vært.
 Her var vi uten strøm, telefon og mobil i tre dager, og det er utrulig hvor hjelpeløs en er uten elektrisitet altså. :) 




Nei, denne jula vil for vår del bli husket som ei svært uvanlig og veldig trist jul, da min svigerfar døde brått og uventet fra oss tredje juledag, noke som ikkje har gått ordentlig opp for noen av oss enda.


 Så at jula no er over, og vi har tatt fatt på det nye året synes eg er heilt greit. Alle dei gode minnene av min svigerfar, min kjære manns pappa, og våre barns elskede farfar bærer vi heldigvis med oss. No håper eg berre på at det nye året vil bli et rolig, godt og fredyllt år for alle.  

Gode og varme nyttårsklemmer til dere alle!

Catharina 

5 kommentarer:

Anne sa...

Så leit å høre at dere har mistet en av de aller kjæreste..
håper dere med tiden til hjelp kan glede dere over alle gode minner.
Takk for et koselig bloggår og all inspirasjon og glede du formidler.
Bildene og collasjene dine er bare de skjønneste jeg vet.
Gleder meg til å følge deg i året som kommer.
Jeg bare nyyyter å være her hos deg !
Ønsker at du må få et godt nytt år med mye glede !
god klem Anne

Bente sa...

Så trist med din svigerfar. Livet er ikke enkelt bestandig.

Nydelige bilder du viser.

Stor klem fra Bente

Roser og Patina sa...

Kjære Catharina. Så trist å høre om din svigerfar. Det kan ikke være lett for dere. Sender deg min varmeste medfølelse og gode tanker. Håper det nye året vil bringe mye glede til deg og dine kjære! Tusen takk for koselig bekjentskap i 20111:) Gleder meg til å følge deg videre:) Du tar de vakreste bildene jeg har sett:) God klem Ellen.

Parkvegens Hageglede sa...

Godt nytt til deg også! Takk for de vakre bildene du viser.

Old Paper Roses sa...

Beautiful pictures, love the color of your roses!