onsdag 25. januar 2012

Noen som kan hjelpe meg med å gi speilet mitt en slitt og mer shabby look?

Hei. Innlegget mitt idag dreier seg om speil. Speilet på bildet under har eg fått laget og tilpasset ei gammel ramme som eg kjøpte på finn for noen år tilbake. Ramma var da gullfarget. Kjøpte forøvrig to like rammer. denne store og ei mindre ei. Begge har eg fått satt speil i. Rammene malte eg. No har eg veldig lyst til å gi sjølve speilet en litt meir slitt og gammel look... Og eg veit eg har lest i magasinet vakre hjem engang om jentene fra jeanne d`ark living som hadde tips og viste fremgangsmåte på dette. Men eg klarer ikkje å finne det kapittelet, og roper derfor ut et hjelp til dere... 


Dette flotte bildet fant eg tilfeldig i min søken... og så nyyyydelig det er!
bloggen: style revisited
 er en nyoppdaget tysk blogg for meg, trur kanskje den er ganske ny også. verdt et besøk. :)

Slitasjen eg er på jakt etter vises bedre på bildet under. 
Bildet er lånt. 


Er du så Uheldig/ heldig  å  ha et gammelt knust speil trenger ikke det bety sju års ulykke... hehe


  Neida, berre gjør som denne bloggersken har gjort. 
Mal ramma, sett inn notepapir bak speilet som her, eller hva du måtte ønske så har du et nytt og unikt speil. Kjempesmart! :O)


Kobling til bloggen hennes: going a little coastal

Da seier eg tvi tvi og håper på mange gode tips :)
Smil og klem fra Catharina :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg er ikke så flink til å lage en slitt look, men moren min er det. Hun maler og så pusser hun med et fint sandpapir. Hun lakker etterpå, men de sakene hun maler er bord, sjenker o.l. og brukes mer enn speil. Jeg har også sett på tv at noen har tatt litt utspedd maling på ei fille og "smørt" det på områder de vil skal se mer slitt og gammelt ut. Ikke store hjelpen dette, så post gjerne om du finner på noe lurt:)
Lykke til!

November- symra sa...

Speilpest var noe man prøvde å ungå før i tiden... Men å skrape litt på baksiden vil gi slitt og gammel look. Lookke til!