onsdag 2. februar 2011

Hei :)
I går fikk eg " Hva skjer 2011" som er et hefte fra Hageselskapet. Der kom eg over en nettbutikk som selger pioner i massevis. Sida tilhører Eivind Hansen som driv Hortenveien staudegartneri på Barkåker. Sååå mange flotte pioner å velge blant. Eg har sjølv ikkje bestillt noe her enda. Men det kjem eg nok til å gjøre. Her er en link til siden: http://www.pionhagen.no/ Hvis du er spesielt interessert i pioner.

Denne Trepionen foreksempel. Var ikkje den berre nydelig??


 Denne trepionen var litt artig og spesiell...


Moonstone står helt klart på mi ønskeliste!



Det gjør også denne :

Eg viser noen av mine favoritter. Men der var pioner i mange slags farger. Fylte, enkle, med og uten duft og i alle prisklasser.

Ha en kos dag.
Klem Catharina

3 kommentarer:

Parkvegens Hageglede sa...

Nydelige pioner, de du ønsker deg er veldig fine. Jeg ble sittende en stund å drømme meg bort i alle de fine pionene hos pionhagen. Synd det begynne rå bli trangt i bedene, kanskje det må utvides til sommeren.

shabby chic og lavendel sa...

Det minker nok på plassen hos meg og, men det er merkelig.. eg finner alltid en plass til mine nye planter. hihi Så det betyr nok at bedene blir større og større for hvert år det da sjølv om det kanskje ikkje alltid er helt planlagt. (knis) :)

Inger Marie sa...

Åååå for herlige peoner!
Det er en av mine favorittblomster:)
Ps. "Peonhagen" er veldig bra,god kvalitet og skjeldne sorter.
God helg!