torsdag 17. februar 2011

Heisann :)
 Eg har sittet å sett igjennom hagebilder fra i fjor igjen. Viser noken av dei her.

Marsfiol..


Hortensia ved foten av en syrin.



Kjem aldri på navnet når eg treng det. Men flott er denne blå " prestekragen" i allefall ...


En annen skjønnhet! Toppklokke?
Denne sprer seg flittig, men ka gjer vel det når den er så nydelig som den er.


Suzi på hagevandring..
 Gjerdet dåkke ser i bakgrunnen har stått ubehandla no et par år. Aner ikkje helt ka eg skal gjer med det. Har fleire gonga vurdert å male det kvitt, men greier ikkje å bestemme meg. Ka meina dåkke? Hadde vært litt kjekt å høre ka dåkke meina. :)








Ugress og selvsådd små fioler. Synes den har funne seg en flott plass eg! hihi
Står veldig fint ilag fargemessig :O) 




Etter dette innlegget skal eg ut og sjekke temperaturen!. Vi har nydelig sol idag og eg vurderer å klippe bort gammelt og rusk og rask fra bedene mine hvis det ikkje er alt for kaldt ute. Blir såå lett frista når været er så bra som no.  Bedene trenger i hvertfall litt opprydding snart... !

 Ønsker dåkke en herlig dag!!

Gode klemmer fra
 Catharina





Ingen kommentarer: