fredag 18. februar 2011

Å så kjekt det er med helg igjen. I går VAR det så fint ute at eg henta fram trillebåra og fikk klipt vekk disse lange visne stilkene som stod igjen fra fjorårets blomstring. SKJØNT å få det bort. Men meir enn det har eg ikkje ruska i bedene. Ønsker ikkje å ødelegge noke med å forhaste meg :O)

                                               Våren er ei herlig tid. Då starter hagesesongen..

 

- men det er også på den tida det kribler etter å ta med ungene og gå turer langs sjøen, på rullestein og svaberg.


Høre bølgeskvulp, Småfuglene kvitre, nyte den herlige sjølufta og alle blomstrane som kikker opp på dei utruligaste plasser. 




Disse bildene blei tatt i fjor vår, og sauene der ute holdt et godt øye med oss heile tida. :) 

Dåkke får bæææære sjå til å holde dåkke der nede brekte dei høgt og tydelig ... hehe :O) Den måtte berre komme. Klarte ikkje å la være :)
Synes forresten eg høyrer sønnen min no som sei : " Mamma? følge det med vatten til den der? Den var fryyyktelig tørr. " hihi.


Dei gode jentene mine.. <3


GOD HELG !

Catharina



2 kommentarer:

Asbjørg sa...

ÅÅh,som vi lengter etter vår!Nyydelige bilder!Ha en fin helg!

Claus Dalby sa...

Skønne, skønne billeder. Nu har jeg linket til dig.

Klem fra Claus