tirsdag 26. april 2011

Kvitveisen blomstrer

Så herlig det er å sjå at det blir grønt og frodig igjen. Gresset vokser,  og Bjørka har fått blader igjen og blir grønnere og frodigere for hver dag som går. Langs med veikantene i skråningene, der står nå kvitveisen i full blomsterflor. Et praktfullt syn!! 


Et hjerte av kvitveis... ;)


Ser at bildene mine blir litt for store i denne str. som er ekstra stor. De får rett og slett ikke ordentlig plass her i midtkolonnen. Må vel igjen inn og ordne litt på disse Html kodene igjen for å få litt større plass. Bildene bør jo nesten være så pass store synes eg. Gjør så mye mer av seg da. :) Er det noen som vet hvor store de forskjellige kolonnene skal være for å få utnytta plassen fullt ut?? Synes ikke det treng å være så mye ubrukt område igjen på hver av sidene.
 Veldig takknemlig for tips om det !







2 kommentarer:

Bente sa...

ser at du kan hage og blomster. Legger meg som følger, så kanskje jeg finner noen tips hos deg.

Ha en fantastisk dag

Klem

marit´s,,, sa...

Så koslig blogg,fine bilder.
Legger meg som følger.
Ha en fin dag Marit.