torsdag 28. april 2011

Ute i hagen min står det ei stor sildetønne som eg har malt kvit. Da eg passerte den på min vandring idag såg eg denne lille stjerna som stod der foran tønna helt mutters aleine.


 Eg synes den var så nydelig mot det kvitmalte treverket, så eg måtte jo hente kameraet og forevige denne lille skjønnheten. 
Det varer nok ikkje lenge før disse stjernene takker og bukker for seg for denne gang, for her har de vært i blomst bra lenge nå. Trur denne stjerna her skal få besøk av flere etterhvert. For denne fargekombinasjonen var berre aldeles nydelig. 

 Det er lenge siden eg har hatt med en montasje nå, så derfor synes eg det var på tide med en vårlig montasje med blomster, værbitt tre, sand og stein. Det en flott kombinasjon det synes eg ;O)
 hihi


No må eg få ordna meg litt på håret, og komme meg til butikken og handle litt. Ungene kjem snart heim fra skulen og da bør det ikke være lenge til middagen er klar. :)

Ha det fint!



3 kommentarer:

June J. Larsson sa...

Hei!
Jeg liker folk som vet å fange de små men fantastiske øyeblikkene og motivene! Dette du viser i dag er et slikt motiv: lite men fantastisk! :) Naturen vet å finne de rette fargekombinasjonene...og selv om denne blomstertypen sikkert har fått starthjelp av deg til å komme inn i hagen så har den jo funnet den geniale plassen foran den hvitmalte tønna helt på egen hånd, ikke sant?!! :))
Vakkert!

Håper du rakk å bli ferdig med handling og middag da! ;)
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

stallnilsen sa...

Skjønner godt du måtte hente frem cameraet, nydelige bilder, Lisbeth ;O)

Unknown sa...

Søt og liten er den , det jo ofte de små som er vakrest, det handler bare og få øye på det Marit.