torsdag 17. mai 2012


Det er blitt kveld og årets 17. mai feiring er snart over for denne gang. Håper dere alle har hatt en fin dag. Her hos oss har det regnet i omtrent hele dag, men vi har da klart å kose oss likevel. :)

 For tiden holder eg på med å lage noen album med diverse bilder i forskjellige kategorier i facebookgruppa mi: landlige og romantiske hager. Eg kom over dette bildet da eg var på leiting etter litt inspirasjon, og eg falt pladask for heile bildet! 
Og eg kan med en gang sei at en bestilling av akkurat et slikt klesstativ er herved overrekt til min mann. Så her ser dere altså hva eg har gått rundt og drømt om idag... Et utrulig flott og sjarmerende klesstativ fniis... med et lite duftende rosetre som vokser og blomstrer tett inntil stolpen... Sååå herlig!!  :))

Ha en fortsatt fin kveld
Catharina

2 kommentarer:

Martin sa...

Jeg ble nysgjerrig på bloggen din etter at du la igjen en kommentar hos meg, og jeg er helt enig..........klestativet er skikkelig fint :)

Anne sa...

For et nydelig klesstativ !!
Drømme ...
Naboen min har 2 roser som klatrer på hver side av tørkestativet.
Fra frokostplassen min kan jeg nyte synet..og snart kjenne duften.
Men først må sommeren komme ..ser ikke så lyst ut akkurat.
Klem Anne