tirsdag 15. mai 2012

White Beauty...


White Beauty... 
Hvite pelargoniaer er berre helt nydelig! Eg har tre stykker som eg no har stående på kjøkkenet. Men noen  lys lys rosa til å sette i stua og ute også etterhvert står fremdeles på ønskelista mi. Har til nå berre sett knallrøde og knallrosa pelargoniaer på butikkene hittil, og det blir for knall for min del. :)

 Viser ikke ofte bilder av rommene her i huset, men her er altså et meget kornete mobilbilde av kjøkkenkroken vår. Så for øyeblikket er det altså der jeg sitter og blogger :) Uteputene er tatt inn og lagt på både stolene og slagbenken. Men med håp om både sol og varme snart så blir dei nok flyttet ut etterhvert :)



Fra Salige Lavendel har eg kjøpt noen nydelige blomsterkort, og ett av dei skimter dere her på det gamle vinduet eg har stående på en kommode på kjøkkenet :)) 



Senere i dag skal eg ha meg ei runde og kikke innom flere av dere... Det er alt for lenge siden sist. 

Catharina

1 kommentar:

Hemmavid sa...

Så fina pellisar!

Och vilket charmigt fönster. Du visar alltid så fina bilder.

Ha en fin kväll.
Kramen jenny