torsdag 16. juni 2011

Da er det siste skoledag før sommerferien her hos oss. Og for et nydelig vær vi endelig har fått! Sool fra skyfri himmel. Det har i hvertfall ikke vært hverdagskost her i det siste. Igår var vi en tur til Ålesund for å se den eldste dattera mi vel avgårde med flyet. Hennes første tur alene til Svolvær for å besøke mormora si, ei tante og et søskenbarn. Heldig er ho!  Det er så flott der nord no på sommeren spesielt, og eg må ærlig  innrømme at eg skulle gjerne ha reist ilag med ho nordover eg og. :)




Bildet over  og under tok eg på ballstad i lofoten da eg var der i fjor vår. Lengter......



Skal ikke legge skjul på at eg lengter nordover nei, men no når vi har sol og fine vær er det flott å være her og. Og i morgentimene idag har eg kost meg med strikketøyet mitt. Fikk jo oppskrift på oppvaskkluter hos Anne med bloggen http://gardenandangels.blogspot.com og ho hadde strikket noen aldeles nydelige kluter i herlige farger. Eg som aldri bruker å strikke noe om sommeren måtte berre hente frem strikkepinner og garn og strikke meg en klut eg og. og fleire blir det! :) Eg veit eg har takket deg før Anne, men takk igjen for både inspirasjon og oppskrift! Har ikke tatt bilde av min klut enda, men kikker du inn til Anne, så har ho et flott bilde av sine der. :)
Idag kan eg også fortelle om en svært hyggelig men overraskende beskjed eg fikk her på bloggen min. Eg har vært så heldig å bli trukket ut som en av dei heldige vinnerene på give awayen hos " Så vitt jag vet " 
 Jippi!!!
 Og så eg da som omtrent aldri bruker å vinne noe som helst.. Utrulig...
Det var veldig kjekt!!
Og her ser dere hva eg har vært så heldig å vinne.
Er det ikke nyyydelig?


Som den tilfredse og glade bloggersken eg er akkurat no ønsker eg dåkke alle en super herlig Torsdag. 








2 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja grattis ännu en gång.. Min email adress är sannesblogg@hotmail.com...... Så skriv din adress till mej ! Ha det bra!
Kraam
Sanne

Inger Marie sa...

Gratulerer,Cathrine!
Gøy med awards:)
Flotte bilder fra lofoten:)