onsdag 8. juni 2011

Nytt navn, ny header og nye skrifttyper... Herlig! ;)

Da er headeren med mitt nye bloggnavn på plass. Det gjorde seg med et navneskifte no synes eg. Siden eg liker det lyse, slitte og gamle, og samtidig er kjempeglad i lavendel (og selvfølgelig andre blomster), måtte bare det nye bloggnavnet bli Shabby chic og Lavendel. Litt inspirert må eg innrømme eg blei av Ellen sitt bloggnavn Roser og Patina. :) Hagen min er langt fra ferdig, og ser nok litt shabby chic ut den også. Dermed passer navnet også til en hageblogg som denne bloggen først og fremst er.


 Som dere ser på headeren min så har eg også fått meg ny skrift i skrift repertoaret mitt. Hardnakka bestemte eg meg for at eg SKULLE greie å legge til nye skrifttyper til repertoaret som allerede låg inne på dataen. Har forsøkt før uten hell, men i går klarte eg det. Jippi!! Har fått lasta ned mange nye fonter. Det  værste er at det var slett ikkje så vanskelig heller. Hadde eg berre visst det tidligere... Men sånn er det. En må somregel prøve og prøve igjen leeenge før en tilslutt har skjønt kor ting skal gjerast. *Fnis*





1 kommentar:

Roser og Patina sa...

Gratulerer Catharina! Med nytt navn og ny header:)) Det ser virkelig innbydende og lekkert ut! Jeg liker godt det nye navnet på bloggen din, det passer jo perfekt med det du formidler her inne:) Nydelige skrift typer du har funnet!! Kjempegod helg til deg:) Klem Ellen.