onsdag 23. november 2011

Idag har det blåst kraftig, det har regnet mye og mine planer om å dra ut og plukke inn noe tyttebærlyng og annet spennende fra skogen vart droppa tvert. I stedet har eg puslet litt inne og fått satt den ene minigranen min i vann. :)


Av mangel på snø ute har eg  derfor hatt meg ei runde på nettet og funnet litt koselig og dalende snø som skal få pynte opp litt på bloggen min no fremover. Synes det må til  no når det snart er advent. :)




Minigranen her har fått plass på hylla i kjøkkenet. Håper den vil stå like fin lenge lenge lenge...
Ønsker alle en koselig onsdagskveld.

Klemmer fra
 Catharina




4 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan min vän!

Så söt den var din lilla minigran!

Ska "möblera" om i min tallrikshylla i köket i helgen och kanske flyttar det in ngn liten gran hos mig också!

Ha en fin kväll!
Kramen jenny

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar hos mej.Så fin blogg du har...ha en fin dag! Kram/Agneta

Underberget sa...

Så vakkert du har pyntet! Likte veldig godt ideen med å ramme inn gamle sølvskjeer, nydelig. Jeg skal også ut i skogen og finne en liten gran som kan pynte opp i et norgesglass. Kjenner at julestemningen sakte kommer snikende... Ha en fin dag! Klem

Roser og Patina sa...

Så VAKKERT Catharina!! Det er en helt utrolig ren og rolig følelse over bildene dine. Jeg elsker din måte å dekorere på! Go klem Ellen.