søndag 20. november 2011

No er det jammen lenge sida eg hadde mitt forrige innlegg. Eg har hatt problemer med dataen min og fryktet at den hadde krasjet helt. Tenkte med skrekk og gru på alle bildene eg har liggende her inne.



 Heldigvis var det ikke den store feilen og alt gikk heldigvis fint denne gangen. Puh!... 
Sjølv om eg ikke har hatt noen innlegg , så har eg likevel besøkt veldig mange av dere. Og eg er så glad for at dere finns der ute og sprer om dere med massevis av inspirasjon og nydelige bilder.

Inspirasjonsbilde fra Jeannedarcliving.

 Enkelte av dere er så vidt begynt å få ørlite jul inn i koselige stuer og kjøkken.
 Mange har allerede tatt seg en tur i skogen og hentet seg minigraner. Det er noe nytt for meg, men i går var eg og minstejenta en tur i skogen og spadde opp noen slike små graner som no står ute ved kjøkkendøra i et spann. Gleeer meg til eg skal ta dei inn. 

Eg er så smått begynt med å vaske ned til jul, og i den sammenheng tenner eg masse masse lys. Det er litt meir kos å vaske da. Må liksom komme i den rette stemninga... :)

Det vart myyye tekst og lite bilder denne gangen, men håper på å ta det igjen senere. 

Ønsker alle en herlig søndagskveld og supre dager no før advent. :))


5 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei på deg!
Ja snart er det advent,dagene går raskt unna.
Flotte bilder!
Jeg har også vært i skogen og sanket litt kongler, mose og slikt:)
Spennende tider fremover:))
Ha en fin kveld!

Inger Marie sa...

Hei Chatarina:)
Så bra det ikke var noe alvorlig med pc-en...har savnet deg,vet du:)
Gøy å hente materiale i skogen og forvandle det til koslige pyntegreier inne:)
God søndagkveld:))

Hemmavid sa...

hejsan min vän!

Vad härligt att du är tillbaka. har saknat dina fina inlägg och inspirerande bilder!

Hoppas du får en fin start på veckan!

Kramen jenny

Underberget sa...

Huff, datatrøbbel er aldri gøy. Godt at det løste seg:-) Ha en fin dag og god uke!

hagagården sa...

Hej
Underbara bilder du visar,det är mysigt med strutar så här till jul.
Kram o ha en fin dag.
Ninni