onsdag 11. april 2012

Min kandidat til konkurransen " Din fineste vårblomst" :)

Hei og god morgen  :))
I dag har eg meldt meg på i konkurransen " Din fineste vårblomst" som foregår på 


Denne som eg ganske enkelt bare kaller for "blå kvitveis" klarer eg ikkje komme på hva heter akkurat nå. Det er ikkje mange eg har av den heller. Det kjem opp to tre stilker med disse kjempeflotte blomstene og eg gler meg veeeldig kvart år til den blomstrer. Håper det vil bli fleire etterhvert :))



Synes det er veldig kjekt at det er kommet til flere følgere... Hjertelig velkommen hit!
Har allerede vært innom noen av dere, men gler meg til å besøke fleire.

På facebookgruppa Blomstermarkedet er vi nå kommet opp i 250 hageglade medlemmer, men vi kan godt bli mange mange fleire. 
Så du er hjertelig velkommen til å bli med :))

Catharina

10 kommentarer:

Hemmavid sa...

Å, vad härligt det är med våren - och alla dessa underbara blommor..

Har lite svårt att välja en vårfavorit.. Kanske vitsippan... eller krokus...

Kramen Jenny

shabby chic og lavendel sa...

Hei Jenny :) Nei det er ikke enkelt å velge. Er jo glad for alt som blomstrer på våren... ;)

Klem klem til deg og.

Anne sa...

SÅ nydelig..
lykke til i konkuransen.
Og bildene dine..like vakre som alltid !
Klem Anne

Marit sa...

Nydelige bilder! Den blå hvitveisen er så vakker :-)
Takk for hyggelig hilsen i bloggen min!

Roser og Patina sa...

Ååh den var nyyydelig Catharina! For en utrolig skjønn farge på den..en drømmefarge:) Dette er en vinnerkandidat! Lykke til :)) Klem Ellen.

Asbjørg sa...

Nydelig farge på din blå hvitveis!

Josefin sa...

Tenk, en blå hvitveis, forstår godt at du gleder deg til den kommer hver vår!
Lykke til i konkurransen :)

Inger Marie sa...

Kjempelekker!...flott kandidat,Catharina :)

Svar:..magnoliaen min plantet for ca 4-5år siden...står lunt ved veggen...hele året:))

shabby chic og lavendel sa...

Den "blå hvitveisen" som eg kaller denne blomsten min trur eg er en Anemone nemorosa "blue royal" kanskje... ? Men helt sikker er eg ikkje. ;)

SigridfraEnget sa...

Nydelig bidrag!