tirsdag 3. april 2012

God Påske! :)

No er vi endelig kommt til April mnd. og med den kom jammen meg snøen og. Vi har ikke hatt snø i heile vinter, men no er bakken hvit til stor glede for minstegull i hvertfall, som endelig kunne få prøve dei nye skia sine. :) 


Eg har vært mye opptatt med hagearbeid no før snøen kom, og kjøpte meg et par slike juleroser som eg hadde tenkt å plante ut... men det må no bare vente til snøen forsvinner. Foreløpig pynter dei opp i kjøkkenet og stua. :)


  Ute skinner sola endelig, og eg skal gjøre siste innsats her og få ordnet litt inne til påske. På timeplanen står  også baking av påskemuffins som vi skal kose oss med ...  :)

Ønsker dåkke alle nokre riktig flotte påskedager!!

Påskeklem til dere alle fra meg ;)

4 kommentarer:

Linecas have sa...

Det var herlige påskebilder ja. Så godt med slike farveklatter.:)
God påske!:)

tinemor sa...

Hei, hei!
Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
Nettbutikken min nå er åpen!
Jeg har lagt inn masse varer,
og mere er på gang.
I anledning åpningen,
har vi mange varer til redusert pris.
Jeg håper Butikken faller i smak,
og skiller seg ut av mengden,
og at du tar turen innom,
igjen og igjen.
Du må gjerne lagre adressen :)

www.tinesshabbychic.com

VELKOMMEN!

Hemmavid sa...

Hejsan!

Vilka härliga bilder!

Glad påsk önskar jag dig och familjen!

Kramen Jenny

Underberget sa...

Så fine bilder! Det er koselig å pusle i hagen og ikke minst nyte hjemmelaget muffins:-) Ønsker deg en fortsatt fin påske!