mandag 9. april 2012

Trepion :)

Hei på dere :)
 Ei stund no har eg vurdert frem og tilbake på selge denne trepionen min. Galskapen lenge leve, men tru det eller ei...  eg klarer ikkje å finne et egnet sted til den i hagen lenger siden eg meir og meir har gått over til en annen fargeskala når det gjelder blomstrende stauder og andre blomster i hagen, og da vil det bli fullstendig  kræsj i mine øyne om denne blandes inn der. Gult er ganske enkelt ikke lenger en farge som eg ønsker så mye av i hagen, og denne trepionen er jo etterhvert blitt noen år, og gjør berre meir og meir av seg med sine store sitrongule og duftende blomster. 

Trepioner er kjempeflotte og eg blir berre meir og meir glad i dei. Har allerede investert i en rosa variant som er kommet trygt på plass i hagen, og flere vil garantert komme til etterhvert.

Denne ligger inne til salgs nå på Blomstermarkedet. Link inn dit finnes øverst til høgre her på bloggen om noen er interessert.

Ønsker alle en flott dag videre :)
Påskeklem fra Catharina

2 kommentarer:

Roser og Patina sa...

Den var jo helt utrolig nydelig Catharina! Jeg blir bare mer og mer glad i gult, men da skal det være lysegult eller sitrongult. Denne pionen din er en skatt. Gult er ikke en vanlig farge blandt trepioner. For meg så vil den gå perfekt sammen med rosa og hvitt i hagen..Er du sikker på at du ikkje vil angre på å selge denne? Jeg ville tenkt meg grundig om før jeg solgte en så utrolig flott trepion. God klem fra Ellen

shabby chic og lavendel sa...

Hei Ellen. Ja du kan tro eg har spekulert endel frem og tilbake. Men siden er etterhvert begynner å bli ganske stor og gjør endel av seg synes eg rett og slett at dei sitrongule blomstene blir for dominerende. Den er ikke så gulorange som bildet viser. Hadde det vært mulig å ta avlegger av den så skulle du virkelig ha fått det av meg :))

Klem