mandag 11. juni 2012

De skjønneste markblomster...


Er  ikkje sommeren vidunderlig...  


 Det er jo på denne tiden barna ofte kommer springende inn etter å ha vært ute en tur med den ene hånden bak på ryggen med en aldri så liten overraskelse på lur.

Eg fikk en slik overraskelse i dag. :)
 Da minstejenta mi var på vei heim fra et venninne besøk fant ho dei skjønne markblomstene i grøftekanten og plukket med seg en liten bukett heim. 
*Lykke*


 Litt skrantete var dei, men hva gjør vel det....
 Eg ville ha dei okke som, og plasserte den lille minibuketten i en liten vase.


Og foreviget blei dei og. :)
Eg har laget en slik collage til, der eg byttet ut vintage bildet med et bilde av minstegull. 
Et sommerminne  vel verdt å ta vare på :))

Go`klem 
Catharina

2 kommentarer:

Underberget sa...

Åååå, nydelig bukett og collage! Og ikke minst herlig å få dette av jenta di da, slikt varmer et mamma-hjerte!

Roser og Patina sa...

Helt nyydelig Catharina. Fantastiske bilder som jeg nyter å se:) At det er jenta de som har plukket de søte blomstene gjør det enda vakrere:) Klem fra Ellen.