tirsdag 26. juni 2012

 Ei fantastisk flott jonsokhelg er forbi, og eg har jobbet mine to første arbeidsdager denne uka og kan kose meg med en fridag igjen i morgen. :) 



I hagen blomstrer geraniumene mine, og eg har dei etterhvert i litt forskjellige blåtoner, men også en hvit sort i tillegg til et par tre rosalilla varianter.
En lys akeleiefrøstjerne...
Den ene av mine rosafargede storknebb...

Og her min aller laveste iris. :)
Under her skimtes den høge irisen min som eg antar er en sibiriris..  Rett meg om eg tar feil ;)

 Myggnettingen henger fremdeles i plommetreet.. og eg har endelig fått plantet noen blå skjønne blomster i ei krukke :)




 I morgen blir det ingen haging her heime, men derimot tar eg og jentene mine oss en tur ned til øya og sommerhuset for å ta igjen litt forsømt plenklipping der nede  ;)

  Det er sommerfølelse det ....... :)


Ønsker alle mine bloggevenner og trofaste følgere 
en finfin tirsdagskveld og en flott og strålandes morgendag ;)

Klem
 Catharina

5 kommentarer:

Roser og Patina sa...

Hei Catharina. Så koselig med bilder fra hagen din:) Nydelig den akeleiefrøstjernen og kjempefine gerniumer. Lykke til med plenklipping:) Sommerklem fra Ellen.

Marit sa...

Så nydelig den lave irisen din var! Den høye er en sibir iris ja. Flotte bilder!

Bente sa...

Fantastisk fint i hagen din.

Klem

Underberget sa...

Ja, er det ikke herlig når staudene begynner å blomstre?! Og når sola skinner og en har fri er det godt å være til! Sender deg en god onsdagsklem og ønsker deg en nydelig dag!

Thuis Thuis sa...

Beautiful photo's!
Love, Annette