onsdag 17. oktober 2012

Er det noen av dere som spiller et instrument? Eg er vokst opp med både hammond orgel og de store husorglene som var i mange hjem på åtti tallet, og som eg har hatt mye glede av  opp igjennom årene :)
Gitar derimot har eg aldri lært meg å spille....... 
før nå ! :)
 Minstegull i huset går på gitarkurs og har fått seg sin egen lille sorte ,skinnende og flotte gitar, og eg innrømmer at eg er fullstendig bitt av basillen! Vi har no hver vår gitar og eg kunne virkelig ha sittet i timesvis og øvd både på grep og slagfigurer hehe. 
Noen fagspråk har eg jo og lært meg ;) hihi


Om du går rundt med en drøm om å lære deg å spille gitar så er det virkelig bare å hoppe i det.  
Det er utrulig kjekt ! :)  Har du gitar, så finnes det mange flotte, nyttige og lærerike sider på nettet :) 
 


  
Varmt velkommen til alle nye følgere av bloggen <3 p="p">
Nå skal eg ta en siste trall på gitaren før sengetid ;)

Natti natt <3 p="p">

Klem 
Catharina

5 kommentarer:

Anne sa...

Høres jo veldig kjekt ut .
Har i grunnen alltid ønsket at jeg kunne spille gitar.. men spiller piano.
Lykke til med videre trall!
Klem fra Anne

Kjersti Katinka sa...

Så gøy :)
Spilte litt gitar på skolen, men det er jo maaange år siden ;)
Har alltid ønsket å kunne spille piano. Kanskje en gang...

4 i Kiellandsgata sa...

Så kult=) Man blir heldigvis aldri for gammel til å lære noe nytt. Lykke til=) Ha en fin dag. Vibeke

camilla sa...

Hørtes koselig ut:)
Du tar så utrolig mange flotte bilder:)Og ikke minst finner så mye inspirerende:)!
Håper du får en flott kveld:)Klem fra meg:)

Roser og Patina sa...

Hei Catharina.
Så gøy med gitar! jeg spiller ikke selv men det gjør samboeren min:) Heldige deg som kan spille orgel, det er jo så vakkert! Du må ha det musikalske i blodet Catharina:) Har prøvd meg litt på gitaren til samboeren men får det ikke til nei..Det eneste intrumentet som jeg har spilt aktivt i mange år tidligere er faktisk Djembe:P Jeg har 3 afrikanske Djembetrommer, og det er utrolig gøy å spille på alle trommene samtidig :P Men som sagt jeg er ikke i trening lengre og spiller ikke så bra som jeg gjorde før:) Tusen takk for hilsen fra deg <3 Ønsker deg en trivelig søndagskveld og en fin ny uke. Klem fra Ellen