søndag 14. oktober 2012

Mine to klare favorittblader...

 -er Jeanne darc living .. 



 og Lev landlig.


Eg har et bokskap fullt av disse flotte bladene blant andre, og de blir lest om og om og om igjen ... ;)
 Da eg kikket i bladet over som er en utgave fra 2009 kom eg over en oppskrift på Lammefrikasse som er en rett eg aldri før har forsøkt å lage...
 helt til i dag :) 

En frisk dusk med kruspersille skulle så klart ha vært prikken over i en før bildet ble under blei tatt, men eg kuttet opp alt og heiv det i frikasseen før eg tenkte så lang ;)
Men godt var det <3 p="p">



Nå er høstferien over og ei ny uke er like rundt hjørnet. 
Håper den blir flott for dere alle sammen!

Catharina

6 kommentarer:

Underberget sa...

Ja, interiørblader må man bare ta vare på:-) Gir mye glede og inspirasjon å lese om igjen. Selv har jeg nettopp sortert interiør og hageblader i fire magasinhodlere - en for hver årstid:-) Ha en fin ny uke! Klem fra Berit

shabby chic og lavendel sa...

Hei Berit, ja eg har sortert bladene eg og men ikke på annen måte enn å stille de som passer denne årstiden helt fremst i rekka. Dermed er de veldig lett tilgjengelige *fniis ;)

fru. Lærum sa...

jeg har kjøpt noen av lev landlig og det er et blad jeg liker veldig godt.....selges ikke på nærbutikkene rundt her :-(

skal si opp et av de jeg får i posten og bestille lev landlig ...er nok mer meg :-)

den oppskriften skal jeg jammen prøve...så deilig ut :-)

klem tone

Tante Titti sa...

JA, det er virkelig to favoritter innen kategorien Interiørblader. Og de kan absolutt leses om igjen og om igjen. Jeg finner alltid noe nytt og spennende, alt etter hvilket prosjekt jeg holder på med.
Håper maten smakte like godt som den så ut.
Titti-klem!

shabby chic og lavendel sa...

Jo takk, frikasseen var veldig god ;)

camilla sa...

Åh..ja to vakre blader!jeanne d arc er mitt favorittblad også:)Utrolig nydelig:)
ønsker deg en nydelig kveld;)
God klem:)