lørdag 6. oktober 2012

Tjihi...Ja... her hos meg går det i rosa.
Eg synes da det er en like så god høstfarge som det gule,røde og oransje :)


Eg var på butikken i dag for å kjøpe lysrosa lyng eg hadde en liten plan med, men det var ikke å få fatt i, men disse her sto nå der og fristet og tok seg så utrulig godt ut at eg bare MÅTTE kjøpe dei med meg heim ;)






Og dere... eg har så lyst til å tipse dere om denne fantastisk gode lasagne oppskriften eg prøvde ut i går.

Bilde: Fru Timian

Eg orket ikke skrive den av, men legger ved en link inn til matbloggen "Fru Timian" om noen av dere også har lyst til å prøve den ut :)


Sååå har eg bestemt meg for å ENDELIG ha den give awayen eg lovte dere for lenge siden, men som av en eller annen grunn bare rant ut i sanden...Men den kommer eg tilbake til i morgen. :)

Nå er det derimot skal vi danse tid... :)

Ha en herlig lørdagskveld!
Klem 

5 kommentarer:

camilla sa...

Åh...så nydelige bilder!!Blir aldri lei av rosa!:)
Ønsker deg også en nydelig lørdagskveld!!:)
God klem:)

Underberget sa...

Åh, skjønne bilder hos deg! Klart du måtte ta disse fine rosene med hjem:-) Vet du, lasagne har jeg gått og tenkt på i flere dager nå. Kanskje jeg skal prøve ut denne oppskrifta jeg også? Takk for tipset og ha en fortsatt fin helg!

Bente sa...

Nydelige bilder. Ja, vi har samme rosene i helga.

Ha en finfin søndag.

Klem

Anonym sa...

Er spent på den give awayen? :-)

Tante Titti sa...

Nydelige roser som passer utmerket til høsten. Jeg er ikke så glad i gult og orange, og styrer gjerne unna det både i huset og i hagen, men høstens farger ute i naturen gjør veg velgid glad. Gleder meg til å prøve lasagne-oppskriften, den høres veldig god ut!
Ønsker deg mange flotte oktoberdager.
Titti-klem!