mandag 1. oktober 2012

Rooosa ....

Siden pelargoniaen min blomstrer så rikt som den gjør tok eg like godt et par blomsterstilker og satte i små vaser ilag med noen lysestaker.

   Fargemessig i heimen min er det nok ikke mye som minner om at det er høst og Oktober bortsett fra alle de tente stearinlysene...  fniis.  Uten å såre noen så må eg bare være så ærlig og innrømme at høstfarger ikke er farger eg er så glad i. Det er jo planter og blader som visner dør og eg liker aller helst at de skal være grønne og frodige eg da ;)

Klem klem, 
Catharina 

7 kommentarer:

Marit sa...

Jeg liker også veldig godt rosa. Perlargonia har en nydelig rosa farge.

Bente sa...

Så nydelige bilder. Stuen din under her er kjempekoselig.

Klem

♥ Helen sa...

Så fint :) og stua di er også veldig fin.

Underberget sa...

Skjønne bilder! Rosa er en farge jeg har blitt mer glad i :-) Men i dag plukket jeg bort litt rosa pynt og prøver å få litt høststemning i huset. Ha en fin kveld videre kjære deg.

ZielonaMila sa...

Beautiful flowers, fantastic composition. I am greeting

Hemmavid sa...

Fantastiska bilder!

Önskar dig en fin helg!
Kramen Jenny

Bente sa...

Heia Catharina. Jeg fant bladet på en Narvesenkiosk. Neste kommer ut 23 oktober.

Ha ei flott helg videre

Klem