tirsdag 26. april 2011

Etter en rundtur i hagen idag, vart eg virkelig overrasket over å sjå forandringene der etter berre et par dager.


Nå skjer ting veldig fort og skal en få med seg alt gjelder det virkelig å følge med. 




Ikke så mye som vokser her ved mitt lille shabby chic gjerde enda. Men det kommer...  :) 


Bak irisene som vokser her i forgrunnen hadde vi et clematis espalier, men i år som i fjor klarte selvfølgelig stormene som herjet i vinter å ta knekken på det. Her må vi nok til med enda sterkere saker. For eg gir meg ikkje! Har eg bestemt at det skal stå et espalier der, ja så blir det sånn!! hihi  


Forglemeiei`en er yngste dattera mi sin og berre hennes :)



Vårkjærminne


Lilla kubjelle.
 Denne har sådd seg, og midt i grusstien kjem det opp nye lilla skjønnheter. Disse blir nok spadd opp og flyttet i morgen. :)


Så da er det berre å håpe på flott solskinn i morgen også...




Til sist i kveld vil eg ønske velkommen til dere som er nye følgere av bloggen min. 

 
God natt! :)




2 kommentarer:

Roser og Patina sa...

Så mye fint du har i hagen som blomstrer på våren! Liker kjempegodt det slitte gjerdet ditt:) Helt nydelig! Klem Ellen.

Bente sa...

Så mange nydelige bilder fra hagen. Gjerdet er kjempeflott.


Bente