mandag 25. april 2011

Som flere kanskje har forstått etter hvert har eg i tillegg til min interesse for hage og blomster, også stor glede av å være ved sjøen. Det er nok noe som ligger i genene mine det siden både foreldre, besteforeldre og oldeforeldre alle har levd sine liv ved og av sjøen. 


I går var vi på tur til Hoddevik, ei lita bygd som ligger helt ute ved Stadt. Ikke langt å kjøre fra der vi bor. 


Her lekte ungene seg med flyndrekasting ei stund, for så å leite etter fine skjell den neste.


Mens eg og mi kjære søster gikk rundt og jakta etter spennende motiv vi kunne ta bilder av.


Her ute er det mye strøm og ofte svære bølger.


-Noe som sikkert gjør dette stedet til et paradis for surferene som finner veien ut hit.
Her var tre stykker som låg på sjøen og berre venta på den rette bølga. 


- sjølv om bølgene ikke var så mye å skryte av  i går. 


Vi hadde en kjempekjekk tur, og eg har allerede bestemt meg for å ta turen ut hit igjen en kveld når sola skinner og få med meg når ho "går ned i havet" 
Berre elsker solnedganger ved sjøen. :) hihi


Ønsker alle en fortsatt fin 2. Påskedag








2 kommentarer:

Asbjørg sa...

Hage og blomster i tillegg til å like seg ved sjøen,det høres jo ut som du beskriver meg her,hihi...
Mange nydelige bilder hos deg!!

Parkvegens Hageglede sa...

jeg har vært i Hoddevik en gang.. et fantastisk sted! Takk for at du minnet meg på..