onsdag 20. april 2011


Her er det regn ,regn og atter regn. Skal ærlig innrømme at eg kunne tenkt meg nokre slike herlige dager som det dere som bor på øst og sørlandet har no. Det hadde vært helt topp!!
Så send gjerne noen solstråler oppover hit til oss.
 Vi tar imot med glede :O)




Men sida det no er regn her, tenkte eg å starte med gjødsling. Skulle kanskje ha tenkt på det for lenge siden ,men men. Idag skal eg i hvertfall kjøpe rosegjødsel. Eg burde vel  gjødsle blomsterbedene også kanskje?.  Kom gjerne med gode gjødselråd om du har ?  Eg MÅ bli flinkere til dette med gjødsling.!






Ellers så er Påska over oss, og eg tenkte eg skulle plukke inn noen bjørkegrener og litt lodne pusekatter. Fra Selje treet vårt altså... hihi,
 og sette sammen en liten vårlig bukett eller noe med litt gult i. 


Ønsker alle sammen 
RIKTIG
GOD PÅSKE!!








Ingen kommentarer: