lørdag 16. juli 2011

Atter en herlig dag er forbi. Idag har eg virkelig kosa meg ute.



 Ungene har lekt seg i hagen mens eg har pusla rundt og luka litt her og klipt litt der. Og midt i mellom tatt en pust i bakken med en herlig kaffe latte.


 Har ommøblert litt i hagen i dag. hehe Har vært og hentet ned en hagebenk fra nordsida av huset og satt den i en krok på framsida.


 Eg burde virkelig ha investert i fleire benker. Sånn blir det når en skal ha en sitte plass i hvert et hjørne og liten avkrok i hagen. :) Kafe` stolene og bordet har eg flytta og plassert under plommetreet. 





Her lekte ungene at det var en kafe`. Etter å ha trilla "småbarna" sine rundt i hagen endte dei altså opp på denne kafeen.


 Skal tru kor dei har fått den ideen ifra..... fnis. Igjen har tida kommet til blomstringen av yndlingsrosa mi. Den har en nyydelig sart rosa farge og lukter herlig. Så da blir det naturligvis noen bilder av den igjen. :) 




Hengekøya fungerer fint som seng til de små :)

I mårå skal vi avgårde til sommerhuset igjen for å fortsette der vi slapp sist.


 Med håp om at morgendagen skal bli like fin som idag, ønsker eg alle en kjempekos lørdag og god helg! :) 


3 kommentarer:

Linecas have sa...

heisann! Så flott en hage og lekker blogg. La meg som følger asap. Sitter og sukker her nå.Så mye vakkert og inspirerende.:)
Line Cathrin

Roser og Patina sa...

Så nydelig det er hos deg Catharina!! Utrolig flotte bilder:)) Ønsker deg en god helg. Klem Ellen.

Mette`s hus og hjem sa...

Så vakker hage du har med masse nydelige blomster :)
Ble kjempekoselig med den benken du flyttet, er så fint å ha slike sitteplasser flere steder i hagen :)

Ønsker deg ei fortsatt fin helg
Klem Mette :))