onsdag 27. juli 2011

Malvaens blomsterflor :)


Det har vært stille på bloggen min i den siste uka. Eg har hatt kjempekoselig besøk av den ene av mine kjære søstre. Da har eg latt bloggingen ligge, og dagene blitt fyllt opp av andre hyggelige gjøremål.  :) No er eg derimot tilbake med nytt innlegg og bilder av en annen av mine favoritter i hagen. 
Denne har eg skrevet om tidligere også. Malvaen er et must i den bonderomantiske hagen. Den fyller utrulig opp i blomsterbedet ,og er et herlig syn med sine enkle men utrulig skjønne blomster. Og så er det så mange blomster på hver eneste stilk.




Nå har eg berre denne rosa typen, men eg vurderer sterkt å skaffe meg en kvit sort også engang.

Under er den kvite geraniumen i godt selskap med en torskemunn. 










3 kommentarer:

Mariann sa...

Så fint med den rosa malvaen foran det grå gjerdet!

Underberget sa...

Kjempe fine blider, malva er en vakker blomst. Superfin collage forresten:-)

Inger Marie sa...

Malva har jeg også i ulike farger...kjempesøte er de og blomsterrike.
God sommerkveld,Catharina :)