fredag 20. januar 2012



Hei :)
 Etter intens jobbing i over ei uke orket eg ikkje å jobbe overtid i dag. Vil mye heller ha en koselig fredagskveld med familien, :) For heile helga og i begynnelsen av neste uke blir det fullt kjør igjen... puh :)
Idag har været vært flott, og aldri så lite snø er også kommt.
Har vært en liten tur ut med kameraet, og som dåkke ser ligg enda gjerdet nede etter dagmars besøk. Gjerdet skal opp igjen og da skal det støypes, og jernstolper skal brukes. Annet går ikke.
Omtrent heile gjerdet på bildet under her fikk stå denne gangen bortsett fra et par fjøler som fikk litt hard medfart i tillegg til at gjerdet har lagt seg litt over.
Værre gikk det med denne buen. Har fått mye juling og er berre til å kaste. Aldri meir skal slike spinkle stativ  inn i hagen min. For hvem gidder vel å ta ned slike stativ hver eneste høst... Ikkje eg i hvertfall ;) Så til våren eller sommeren blir det å finne ei anna løysing til ny rose og klematisportal. 
Litt hage og litt interiør i ett og samme innlegg går vel bra... For noen dager siden skulle svigermor ha kjørt noen ting til gjenbruksstasjonen og deriblant en gammel kommode som ho ikkje ville ha stående i kjelleren lenger. Mannen min veit om min sans for skikkelige, og robuste gamle møbler.... Så enden på visa vart den at han fikk svingt innom på tunet her med kommoden for å høre om den var av interresse for meg, og KLART DET! Har ikkje heilt klart for meg kor den skal stå etter litt oppussing, men å kaste den på dynga kom i hvertfall ikkje på tale :)

God helg! 
Med klem fra Catharina :)


Ingen kommentarer: