tirsdag 10. januar 2012

Skjønner ikke hvorfor, men hvert eneste år når juletreet er kastet ut har eg en tendens til å ta en liten ommøblering. Enkelte ting finner aldri tilbake til plassen det hadde før jul. Skapet og skatollet under blei flytta tvers over rommet til motsatt vegg. Minigranene eg har klarer eg ikke å kvitte meg med enda. Disse skal få stå fremover så får vi se etterhvert hva jeg skal gjøre med dem. 

En flott bukett Alstromeria pryder skjenken i stua.




Blomster i små glassflasker ved siden av min tippoldefar :)
Tirsdags hilsen og klem fra 
Catharina



4 kommentarer:

Bente sa...

Aldeles nydelige bilder.

Klem Bente

Hemmavid sa...

Hejsan vännen!

Det är samma för mig... När julen dansas ut så kommer lusten att förändra och flytta runt lite!

SÅ fint det var med flaskan och blommorna - den idén snor jag ;0)

Ha det fint!
Kramen jenny

Jatte sa...

Nydelige bilder!!
Den flotte buketten da!:)

Herlig med friske blomster på denne tiden!

Ha en fin Onsdag,
Klem Jatte♥

Roser og Patina sa...

Ååå gurimalla sååå fint! Jeg får åndenød! Du har det så vakkert Catharina, jeg blir helt stum:))) Det er fullstendig breathtaking! Du kan umulig få det finere nå, det går ikkje ann:) Takk for himmelske bilder! God klem Ellen.