fredag 9. september 2011

Det er utrulig kjekt å kunne være selvforsynt med blomster fra egen hage. Har en lyst på en liten rosekvist... ja, da er det jo berre å hente kniven og skjære seg ei lita grein eller to. Hos meg er det enda disse små nydelige rosene som får pryde noen stilleben i stua. - eg er slett ikkje klar for å hente inn noen rognekvister og kongler riktig enda.



Fugleburet mitt har fått et strøk kvitmaling.



 Eg veit ikkje om fleire av dere har det på samme måten, men når eg først har opna malings spanna for å male en gjenstand... Ja så har eg plutselig funnet frem enda flere ting som ender opp med et strøk maling eller to.


Et eksempel er jo denne engelen over her......
-Som var sølvfarget. 




- Eller denne glassflasken under her...
- Den fikk seg også et strøk maling, og brukes nå som vase. 
pyntet med litt blonder og *antikk*  pynt:)


Idag har eg vært så heldig å få en award, men det kjem eg tilbake til i morgen. :)

Klem klem!






2 kommentarer:

Hulda sa...

Så yndig og sart! Vakker stemning du formidler i bildene. Jeg falt helt for den skjønne rosen, og i kombinasjon med lekkert interiør blir det virkelig vakkert. :) Flott blogg du har, oppdaget den nettopp.

Meg finner du på Husfruas Memoarer.

Roser og Patina sa...

Hei Catharina. For noen alldeles nyydelige bilder!..sukk. Helt enig med deg, nå plukker vi inn siste rest av sommeren, og The Fairy rosen er jo en skikkelig senspmmerblomstrende rose som kan blomstre til frosten tar den. Så flott det ble med hvitmaling på den flasken og Engelen, skikkelig dekorativt. Nydelig smykke som du har hengt rundt den flasken. Den siste vasen du viser bilde av var utrolig lekker!! Det er sånne jeg jakter på når jeg er på antikk messer:) Gratulere med award! Velfortjent du som har så nydelig og inspirerende blogg:)) Ønsker deg en god helg. Klem Ellen.