onsdag 21. september 2011

Forandring fryder...

Idag blir det to innlegg fra meg. Eg har flytta litt rundt og byttet litt saker og ting på pyntehylla i kosekroken min. Er ikke helt ferdig med hele kroken enda, så da blir det berre disse nærbildene idag.


Til venstre på bildet er det ei bok eg aldri har lest og som eg malte kvit, festet en blonde og litt annen pynt på. Så kom da den boka også til nytte. Eg har plenty av slike bøker så det blir nok fleire sånne etterkvart. Kom faktisk på noe annet og eg kan forsøke med dei, så kanskje eg lager meg et innlegg om det ved en annen anledning) hihi. Den kvite flaska har eg vist før. Den er også malt og pyntet. Forsøkte å sette et stearinlys oppi men det blei for stort i forhold til flaska så eg må nok skaffe et mindre ett.


Er veldig spent på om denne grønnplanten vil trives så pass høgt oppe...






Til dere som har lagt dere til som følgere i det siste ønsker eg et varmt og hjertelig velkommen. :)))



Klem,
 Catharina









2 kommentarer:

Bente sa...

Så nydelige bilder. Boka ble kjempefin. Må prøves

Klem Bente

Roser og Patina sa...

Så utrolig himmelsk pent du har det rundt deg!..sukk. Kan virkelig drømme seg vekk i alt det vakre du lager til. Du har det så vakkert:) Vil se mer bilder fra hjemmet ditt:) La merke til de nydelige listene og den vakre sølvrammen..sukk igjen og den grønne klatre planten som snirkler seg rundt alt det vakre. NYDELIG! Klem Ellen.