torsdag 15. september 2011

Pompadur og badesalt...


I vår og sommer månedene har eg vel stort sett vist dere blomsterbilder og litt interiør. Men siden eg ikkje er så veldig å pusle med andre hobbyer på den tiden blir det heller lite innlegg om sånt. Men høsten er over oss og da spørs det hva som blir til i år. Eg kan no vise dere denne pompaduren som eg sydde meg for et par år siden nå. Denne bruker eg til mine toalettsaker. Og har den alltid med når eg reiser noen steder. 
Det er mulig noen av dere har sett den før, for eg har vist den før i den første bloggen eg hadde.
Og no kjem eg med en innrømmelse:
Eg er en stor fan av badekar!!

Hva er vel bedre enn å tenne noen lys, fylle badekaret med varmt og deilig vann, ha oppi litt badesalt med lavendel og berre nyte badet etter jobb en sen høstkveld......
Eg er en ekspert på akkurat det ;)

Til ei messe eg var på engang lagde eg fleire slike Badesalt poser med diverse motiv, blonder og annen pynt på.


Og oppskrifta til badesaltet eg bruker kommer her :


Kanskje noen andre av dere har ei god oppskrift å dele innen hjemmespa sjangeren? 

Ha en herlig kveld! :)
God klem fra Catharina

2 kommentarer:

Underberget sa...

For en nydelig pose du har sydd! Jeg er også glad i å ligge i badekaret og skal prøve oppskriften din på hjemmelaget badesalt - takk for tipset:-D Fin gave er det jo også i en fin pose eller glass.

Roser og Patina sa...

Utrolig så flotte ting du lager Catharina! Jeg er imponert, alt er så vakkert:) Det høres såå deilig ut med badekar!! Eg så sliter med fibromyalgi og diverse, hadde sikkert hatt kjempegod av et badekar! Høres så godt ut å bare synke ned i karet og kjenne på lavendelduften..sukk Ønsker deg en god helg. Klem Ellen.