torsdag 26. mai 2011

Da ser det endelig ut til at været har roet seg slik at eg kan få gjort litt ute også. Med mye regn og sterk vind dei siste dagane er det ikkje fritt for at eg har hatt en følelse av å ha hoppet over heile sommeren og allerede kommt til høsten. Og så har sommeren enda ikke startet. Hehe..  I går tok eg meg ei runde og tok nærbilder av noen blomster som stod så fint  pyntet med regndråpsperler på. :)




Det er fleire av dåkke som har vist bilder av Duppe i det siste.


 Eg tok og delte min for et par tre år siden og kan underskrive på at det er en staude som vokser seint. Mine er ganske små enda, men søte er dei. -synes blomstene har en viss likhet med georginene eg. :) 
Denne blomsten her har funnet seg et par veronika blader som den hviler sitt lille vakre "hode" på. ;)


Reinrosen min trur eg det omtrent er så vidt det er liv i. I år er det ikke mye igjen av den, og denne blomsten er den eneste som kom. Er det noen av dere som har erfaring med reinroser? 


Da ser det jammen ut til at vi kanskje får litt sooooool! 
jippi.!

Ønsker alle mine besøkende en strålende dag!









3 kommentarer:

Roser og Patina sa...

Nydelige blomster og nydelige bilder! Herligt å se:) Klem Ellen.

Oddvar Rune Seljen sa...

Vakkert, kjempe flotte bilder :)

Bente sa...

Ja, blomstene er vakre, ogå med rgndråper på.

Klem