tirsdag 10. mai 2011

God morgen!
Da er regnet kommt til vestlandet. Eg vil tru at det trengtes no. Eg har no passa på og vatna plantene der det har vært mest nødvendig. Er noen stauder som har hengt litt slapt med bladene, så da måtte det vannes.
 No er plommetreet mitt i blomst.! 

  Det er vakkert og stå under og kikke opp i trekrona og se kvite blomster i fleng mot den blå blå himmelen.


 Gjorde nettopp det i går. Stilte meg under treet, og tok disse bildene. Stilig med dei myke skyene også i bakgrunnen syns eg. :) 





Ha en fin tirsdag! :)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjekt å sjå på og sette på den musikken til. Stemningsfullt! Da blir man våryr, eller i sommarstemning så langt mot nord som til Lofoten som eg er. Her er forresten sol i dag. Likte bildet der du også fikk med mauren på blomsten.:)
Klem fra Jill

Parkvegens Hageglede sa...

Ja, er det ikke fantastisk. Fruktblomstringa er noe av det vakreste som fins på denne tiden. Vi må bare nyte det så lenge det varer.
Ha en fortsatt fin uke!

Mariann sa...

Her blomstrer også plommetrærne nå. Det regnet her også i natt, men jeg vanner i dag likevel.

Anne (Moseplassen) sa...

Nydelige bilder :)
En kan jo ikke få nok av vårens blomstrende trær, så raust og overveldende!
Skjønne tulipaner i innlegget under også, den første der lurte meg helt, ble sittende og spekulere på hvordan plante dette var, før jeg så at det jo var to, en tulipan og noe annet bladverk. hehe.

shabby chic og lavendel sa...

Takk for hyggelige kommentarer <3
Ja Anne, eg tar bilder i hytt og gevær og tenker ikke i det heile tatt på at noen faktisk kan lure på hvilke merkelige planter eg no har fotografert.Som i eksempelet du nevner. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det.:) Liker!!
Du ar rett i at det er en tulipan pyntet med bladverket til en lav syrin. Dvergsyrin kanskje? Er som en liten busk med små rosa lilla duftende blomster.Skal huske på dette ved senere innlegg!
Tjihi..