fredag 27. mai 2011

Så var det fredag igjen, og idag har eg vært på en liten handletur. Var innom et lite hagesenter ikke så langt unna. Der blei det kjøpt noen flere storkenebb i en helt skjønn blåfarge. Disse har eg enda ikke fått plantet, men  håper eg får det gjort i morgen. Tenk å ha hatt slikt finevær no som eg har sett noen av dere har. Var tidligere idag på bloggebesøk hos fleire av dere. Som feks. Ellen med bloggen Roser og Patina. Så utrulig idyllisk ho har gjort det med utemøbler, pledd og et dekket bord med cupcakes og kjeks.... sukk!!   Eg må nok berre vente med alt det ennå ei stund. ser ikke ut til at sommerværet er på vei hit med det første. Pionene mine er fremdeles i knopp, men  ikkje  pionene eg kjøpte med meg heim idag. Dei er kommt mye lenger, og dei har eg satt i en krystall vase inne. Egentlig ville eg hatt en cremfarga eller rosa mugge å sette den i nå, men det har eg desverre ikkje enda. hihi ;)

Helgebuketten min... 







No er det Norske talenter som gjelder! 








2 kommentarer:

Bente sa...

Så flotte bilder. Kjempekoselig stue.

Ha ei flott helg

Klem

Roser og Patina sa...

Hei Catharina:) Så utrolig nydelig du har det hos deg, jeg blir helt matt! Så herlig med lyset som slipper inn i huset på dagen på denne årstiden, helt perfekt til den lyse stilen med hvitmalte vegger og tak:) Nydelig med den grønne planten i muggen og pionene:) Så morro at du nevner meg i innlegget ditt:)) Tusen takk! Ønsker deg og dine en god helg. Klem Ellen.