onsdag 11. mai 2011

Heisann!
Kanskje noen av dere har lagt merke til at eg har skifta ut svarttrostens sang her inne med sjøskvulp, fuglekvitter og veldig avslappande, vakker musikk. (synes eg då ;)
Fant fort ut at det der var musikk eg med glede kunne ha sovna. til hehe
Grunnen til lyden av sjø og fugl er ganske enkel den at eg sjølv elsker å være ved havet som eg har nevnt veldig mange ganger allerede. Og som eg og har nevnt så bor vi tett ved  havet, så eg synes at slike lyder derfor hører til her på bloggen min. Kunne vore litt kjekt å høre ka dåkke meiner om mitt musikkvalg om noken av dere har vært inne og lyttet. :)
Ellers så tenkte eg å ta opp dette med mur i hagen igjen.


 Hadde jo tenkt å vente til vi hadde fått dei opp, men det kan bli ei stund til siden eg er gift med en sjømann som nettopp har reist ut igjen. Men men så lenge planene er klar, så er jo ihvertfall deler av jobben allerede gjort. :)
 Ikke sant?


Har fartet rundt på nettet  for inspirasjon og plukka med meg bilder fra rundreisa.
Noe av det eg viser her er ganske store murer og bygg, men trekker en fra litt her, og legger til litt der så vil en forhåpentligvis ha gjort det til sitt eget lille  og unike murverk.


 Og pytt sann. En liten ruin midt i et byggefelt er da vel ikke galt så lenge det ikke blir for mye og overdådig? 
Trur det hadde blitt et veldig spennende innslag i hagen eg altså!! :)




Et sted i hagen skal eg ha en mur for å ta av for veldig ekkel nordavind, mitt andre sted er berre en liten mur med noe spennende eg har tenkt... ;) Så til sist en liten ruin i et hjørne i hagen med en liten sittegruppe i.
Så hadde eg no berre vært murer, da hadde det jo ikke vært så nøye om sjømannen var heime eller ei... ;)







6 kommentarer:

Linkehagen sa...

Åh! Nå vil jeg også ha en mur i hagen!!
Hmm...
Hvor kan jeg ha den tro?
Drømmer videre :)
Vi kan jo drømme litt sammen her i bloggeverdenen!
Lykke til med dine mure-prosjekter!
Følger spent med.
Klem fra sørlandet!

Saras stove sa...

Her hos meg er det også en sjømann som nettopp har reist ut. Ikke alltid like praktisk det nei, med prosjekter som må settes på vent :)

Det er så fint med mur som kontrast til mange blomster! Nydelige bilder du har samlet sammen, jeg følger spent med :)

ps. Nå har jeg kjøpt meg en Sarah Bernard peon som jeg ble tipset av deg! Tror det blir bra:)

Klem Sara

Anonym sa...

Vackert!!!!
Kram/Agneta

Huset på landet sa...

Å det var mange fine bilder! Jeg er såå glad i stein. Ønsker meg mange murer i hagen! Vi har revet en stygg steingard og skal snart starte med en ny mur! Gleder meg, veldig.

Lykke til med dine murprosjekter!

Klem fra Line

Linkehagen sa...

Hei igjen!
Takk for hilsen inne på bloggen min ;)
Innlegget og komentarene forsvant med problemene til blogger, men jeg rakk å lese dem!
Hyggelig at du vil følge med!
Så trefes vi her inne!
God helg!

Helena sa...

Hej!
Tack för kommentaren hos mig!
Jag vill oxå ha en mur eller ruin i trädgården!Sambon oxå vilken tur:-)Vet inte var den skulle kunna vara men drömma är ju alltid trevligt :-)
KRAM från mig!