onsdag 18. mai 2011



Heisann.
Fikk pakken med mine Sarah Bernhart pioner for et par dager siden som eg må få plantet ut idag. 
Så da spørs det hvor mange år eg må vente på første blomstring. Eg er nok veldig utålmodig sånn. Vil aller helst at at skal blomstre det samme året som dei blir kjøpt. :)

Ellers så har sett litt på fjorårsbilder idag  og fant et bilde av dukka som eg sydde i fjor. Med hvit kjole og rosa tråder i håret er i hvertfall ho klar for sommeren. :)
Kanskje eg skulle ha henta ho fram igjen snart, og funnet en plass til henne her i stua. No er ho  ikkje akkurat så lita heller denne frøkena, og krever sin plass i sofaen. "fnis"

Eg er ikke så veldig flink i engelsk rettskriving, men tenker likevel på å forsøke å også skrive  innleggene mine på engelsk. I hvertfall deler av innlegget som eg greier å oversette og skrive sånn noenlunde på engelsk. hehe Dette har eg lyst til fordi det er så gøy å kanskje kunne komme i kontakt med hageinteresserte fra andre deler i verden også. 
Dette blir eg å forsøke noen innlegg fremover for så får eg  no sjå korleis responsen blir. :)


Hello:)
I have been loocking at some pictures I took last year, and then I found this one. A dolly I made in the summer last year. With her white dress and pink treads in her hear I guess she is quite ready for the summer already :)
Mabe I should find  her again and let her stay in my livingroom now. She is not so small this young lady, so she will really need some space in the sofa. ;)


Ønsker alle en kos dag! 
Have a nice day!





1 kommentar:

Inger Marie sa...

Hei,hei.Du har noe å glede deg til med ny peon,den er jo bare vakker!
Og det var dukke Lise og! Såå nydelig...jeg er imponert:)Så flink du er:))