søndag 15. mai 2011

I dag blir det to innlegg fra meg.
Vi har vært heldig med været idag og sola har vært fremme omtrent heile dagen. 


Dermed har eg vært en liten runde med fotoapparatet og tatt litt bilder fra hagen.


 Er imponert over kor lenge tulipanene har blomstret. Skal bestille meg endel flere til neste år, for det blir litt stusselig med berre noen få tulipaner hist og her.



 Bilder tatt på denne måten over her måtte eg forsøke, etter å ha sett det gjort på musikkspilleren min her på bloggen. Synes det er så vakkert å se blomstene mot den blå himmelen. Det blir på en måte så mye "luft" i bildet, om det kan seiast på den måten. :) Hadde nå berre hekken  vært borte den stunda eg tok bildet så hadde eg vært enda mer fornøyd. men men... ;O)

To av mine klematiser blomstrer nå.

 Det er bergklematisen, og så er det denne eg viser bilde av her som eg ikkje husker navnet på. ( Som vanlig, hihi )


Så som dåkke ser er det rosa,rosa og  atter rosa akkurat no... :)


Så disse her igjen då...
 Dåkke som har sett dei to siste bildene  under her før, får berre lukke øynene, plystre en liten strofe og late som dåkke ikkje ser dei. Hehe






4 kommentarer:

Mariann sa...

Så masse flotte bilder. Nydelige tulipaner og klematis.

Asbjørg sa...

Så delikate bilder,mye rosa,men det er såå nydelig!Mine tulipaner har fått hodene kappet av nesten alle sammen,blææh...Ønsker deg en fin dag idag,og i morgen!!

Roser og Patina sa...

Nydelige farger på tulipanene!

Inger Marie sa...

Lekkert, lekkert!
Ha en flott 17mai :))